sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Lonkkaleikkaus ja sairasloma

"lonkkaleikkaus ja sairasloma" - tällaisella haulla on useamman kerran eksytty blogiini.
Minun sairaslomani alkaa olla lopuillaan. Lääkäri kirjoitti neljä kuukautta, eli toukokuun loppuun. Minun tapauksessani sillä ei ole mitään merkitystä, koska olen eläkkeellä ja pidän putiikkia "laajennettuna harrastustoimintana". En siis saa sairaspäivärahaa.

Muutoinkaan minun tapaukseni ei ole tyypillinen, koska kaksi kuukautta meni ilman, että sain ollenkaan laskea jalkaa maahan. Seuraavat kaksi kuukautta olen astunut puolella painolla.

Hyvin on mennyt. Pyörätuolilla on "kiva" kelailla ja uloskin olen päässyt. Jaksan pieniä matkoja kävellä kyynärsauvoilla. Liikkeessänikin olen käynyt harjoittelemassa, mutta kyllä koko kuusi tuntia on liikaa. Paitsi että parin viikon päästä pitäisi pystyä olemaan kuusi tuntia neljänä päivänä ja lauantaina neljä tuntia. Taitaa olla liikaa? Eli, jos olisin toisella työssä, sairaslomani jatkuisi varmasti.

Ei kommentteja: