torstai 7. helmikuuta 2013

Kohta selviää

Soitin tänään "tekonivelosastolle" - niin puhelimeen vastattiin.
Kerroin, että olen ollut tietokonetomografiatutkimuksessa ja lääkäriaika on vasta kuukauden päästä, joten haluan nyt tietää tulokset.

Tietysti sieltä yritettiin katsoa uutta lääkäriaikaa, mutta ei löytynyt. Sanoin, etten tarvitse uutta aikaa, tulen kyllä 6.3. Haluan vain, että joku lukee sen tekstin minulle. Tämä hoitaja kertoi, että on "väärä ihminen" kun ei ole edes sairaanhoitaja. Pyysin, että kuka vaan voi sen minulle kertoa, että onko proteesi irti vai kiinni. Hän sanoi, että tektiä on paljon, eikä missään sanota suoraan eikä oikeastaan mitään, mistä ymmärtäisi mitään!

Silloin keksin: kysyin voiko hän lähettää sen paperilla minulle kotiin ja se tärppäsi! Hoitajakin kuulosti huojentuneelta tästä ratkaisusta.

Minulla on ensi viikolla terveyskeskuslääkärille aika. Jos se paperi täysin käsittämätöntä tekstiä on, niin hän kyllä tulkinnee sen minulle. Nyt alkoi jännittää - mitähän sieltä selviää?

Mervi

Ei kommentteja: