sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Miksi tuloksia pantataan?

Olin lähes kaksi viikkoa sitten tietokonetomografiatutkimuksessa ja siellä sanottiin, että tulokset ovat nähtävillä viimeistään "huomenna". Soittelin siitä viikon päästä poliklinikalle ja sieltä taas kerrottiin, ettei kukaan ole vielä katsonut kuvia. Olen kuulemma jossain "ennakkojonossa" että saan ajan lääkärille, kunhan joku on ensin tulkinnut kuvat.

Tuon kuvauksen tulokset ovat niin isot minulle, että raivostuttaa, kun niitä siellä pantataan. Jos proteesi on irti, se tietää taas uutta leikkausta ja vähintään puolen vuoden sairaslomaa. Pitäisi palkata työntekijä yritykseeni, mikä tarkoittaa sitä, että firman talous menee taas vuodeksi kuralle. Tässä kohtaa - kolmannen epäonnisen lonkkaleikkauksen jälkeen - on pakko miettiä, onko minusta enää yrittäjäksi.

Tulevaisuuteni - sekä minun että myös firmani - riippuu tosi paljon tuon tutkimuksen tuloksista, joten kuulisin ne kyllä mielelläni heti. Siellähän ne ovat nähtävillä Tyksin koneilla, kun vaan joku ne minulle välittäisi.

Mervi

1 kommentti:

Hanna kirjoitti...

Paljon voimia odotteluun!

Mikään kun ei ole niin riivaavaa, kuin epätietoisuus. :/